duminică, 5 decembrie 2010

In fapt ce inseamna roman responsabil

Am umrarit de dimineata temele pe care azi Romania le are prezentate pe fluxul de stiri si media. Avem o sarbatoare care se apropie, avem discutii si propuneri pro si contra legat de initiative legislativa pentru Codul Muncii si concediul de maternitate. Si cam atat...Despre viata de zi cu zi cateva stiri in barile de brief info despre targul din Centrul Vechi si temperaturile mai cizelate care vor fi saptamana viitoare.

Rezumand pare o zi plina de actiune, dar eu nu simt personalizarea a ceea ce suntem de fapt: romani. Nu e loc de comentarii negative, ci pur si simplu cine il promoveaza pe romanul obisnuit, cel inteligent, cel mediocur si pe cei care au si autoritatea de a ne conduce si reprezenta. Raspunsul este ca televiziunile realizeaza acest lucru in felul lor, cu "printre randuri", blogger-ii recunoscuti de mediatizare mai adauga o parere pertinenta si in rest...piata. Adica chiar omul insusi isi spune si isi "citeaza" dorintele si calitatile.

Aceasta promovare a propriei personalitati se intampla necontrolat si este extraordinar de bine. Pentru ca asa se poate spune, asa fiecare in felul sau se prezinta.

Si de ce am simtit nevoia sa va scriu despre acest lucru? Pentru ca am si avem nevoie de suortul fiecaruia de a spune, fiecare chiar pentru el/ea insusi/insasi si pentru cel pe care / cea pe care (om sau actiune) cu voce tare si cu scris apasat.

Am incredere ca nu ramanem doar la nivel de blog...si va vor multumi si cei pe care inca nu ii cunoasteti. Inca...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu